آموزشگاه کنکور – 10 تا از بهترین کلاس کنکور و مشاوره تحصیلی تهران و ایران

در جلسات مشاوره تحصیلی که برگزار میشود، مشاور تحصیلی باید همراه دانش آموز باشد و بتواند دانش و تجربه خود را به دانش آموز یا داوطلب کنکور منتقل کند. آخرین معیار مهم برای انتخاب بهترین مشاور تحصیلی که در این مطلب به آن میپردازیم، امکان دسترسی دانش آموز به مشاور تحصیلی است. البته باید بدانیم که منظور از امکان دسترسی، این نیست که هر زمان از شبانه روز که نیاز داشته باشیم با مشاور تحصیلی تماس بگیریم یا اینکه در طول هفته ۱۰ها و ۱۰۰ها بار با مشاور تماس برقرار کنیم. برای اینکه بتوانید دروس عمومی را هم همانند دروس تخصصی مطالعه نمایید بهتر است در طول روز یک یا دو ساعت را به مطالعه این دروس و تسلط بر روی هر یک از مباحث آن داشته باشید تا بتوانید ضریب مناسبی را داشته باشید. درحالیکه ممکن است درباره چگونگی اجرای برنامه درسی برای دانش آموز سوال یا سوالاتی ایجاد شود. در صحبتهایی که در جلسات مشاوره تحصیلی انجام میشود، مشاور باید اشتباهات دانش آموز در یادگیری دروس را متوجه بشود و روش مطالعه صحیح را جایگزین کند. اما از طرفی نیاز دانش آموزان به داشتن مشاور تحصیلی از بین نرفته. شاید کمتر کسی تصور می کرد، مشاوران برجسته ای که جایگاه ویژه ای در میان زنان و مردان فرهیخته داخلی و خارجی برای خود بازکرده باشند تصمیم بگیرند تا وارد عرصه مشاوره تحصیلی شود اما آنها خیلی زود شایستگی هایشان را به رخ رقبای با سابقه خود کشیدند.

خانم شهریاری می افزاید:« هرچند گفته می شود این مشاور تحصیلی و منتقد جدی نظام آموزشی کشور، صرفاً مشاور تحصیلی دانش آموزان تیزهوش یا بچه های با معدل بیست است اما مصاحبه تهرانی با روزنامه ابتکار که گفته است :« هرفردی که معدلش بیست باشد یا در مدرسه تیزهوشان تحصیل کند، از نظر من لزوماً تیزهوش نیست » نشان می دهد که او صرفاً مشاور بچه های با معدل بیست و یا تیزهوش نیست. ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های ارائه دهنده این خدمت دارای شرایط و ضوابط خاص خود می باشد که در دفترچه راهنمای ارائه شده توسط سازمان سنجش نوشته شده اند؛ در صورتی که آن اطلاعات برای شما کافی نیست و یا سوالاتی شخصی سازی شده دارید مشاور می تواند راهنمای شما باشد. مشاوران برتر تحصیلی معتقدند دکتر لهرابی مشاوری است تأثیرگذار ، دلسوز ، دوست داشتنی ، با نظارت خوب بر روی عملکرد بچه ها ، ارائه برنامه های درسی منطبق با آزمون های آزمایشی مؤسسات کنکور و جلسات انگیزش تحصیلی بی نظیر. این برنامه ریزی شامل تعداد ساعات مطالعه، نوع دروس، کتب مورد مطالعه، منابع آموزشی، تست ها و آزمونها و سرفصل های مربوطه می شود.

در مقاله ای که لینک آن را در این بخش برای شما گذاشتیم، می توانید با اصول یک برنامه ریزی صحیح آشنا شوید. ساعت مطالعه، تعداد دفعات مرور و تعداد تستهای لازم برای تسلط بر هر درس با درس دیگر متفاوت است. با استفاده از این کتاب، برنامه ریزی درسی در دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا برای هر دانش آموز شخصی و متناسب با ویژگیهای همان دانش آموز است. در این صورت است که برای رسیدن به آن تلاش می کنید و در راستای رسیدن به آن قدم بر می دارید و این یعنی موفقیت! یکی از دروسی که داوطلبان در رشته تجربی بسیار با آن مشکل دارند و در بهترین مشاور کنکور تجربی تهران مطرح می نمایند مربوط به درس شیمی است. دیگر نگران مشاور با تجربه نباشید. در طول مسیر خود تا کنکور 1400 یا امتحانات پایان ترم نیاز به یک راهنمای باتجربه و یک مشاور متخصص دارند. همچنین برنامه ریزی دانش آموز باید با توجه به خصوصیات شخصی دانش آموز انجام شود تا بتواند برنامه را اجرا کند.

در ماههای نخست و ماه های آغازین شروع برنامه مطالعاتی خود، به هیچ عنوان نگران تایم و سرعت تست زنی نباشید بهترین مشاور کنکور ایران و بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و برترین مشاوران کنکور ایران در خصوص نحوه مطالعه کتب درسی اعتقاد دارند که پس از مطالعه جزوات دبیران مرجع و پس از حل کردن تمرینات کتاب درسی و پس از بررسی تست های کنکور سالهای گذشته نوبت آن است که خود را در یک آزمون با جامعه آماری بالا محک بزنید البته این آزمون باید استاندارد نیز باشد . بنابراین هنگام انتخاب مشاوران تحصیلی به این نکته نیز توجه داشته باشید. برخی از مشاوران کنکور پس از جلسه مشاوره تحصیلی که به صورت حضوری یا تلفنی برگزار میکنند، تبدیل به ستاره سهیل شده و تا جلسه بعدی مشاوره در دسترس نخواهند بود. ببینین شما به خیلی از موسسه های مشاوره کنکور مراجعه میکنین اونا یه مشاوره اولیه بهتون میدن بعد با یه مشاور در تماس هستین که هفتگی یا حالا چند روز یبار یا حتی هر شب باهاتون در تماس هست ، دوستان بیاین واقعیت رو قبول کنیم مشاور اگه راه رتبه برتر شدن رو بلد بود چرا خودش رتبه برتر کنکور نشد ؟

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما