[ad_1]
-رارو-برنامهریزان چینی امیدوار هستند که کوماک سی۱۹ ششم لال ۹ در زمان
به گزارش فرارو به نقل از گلوبال تایمز ، . . .. . ان امیدوار است از طریق سی 919 وابستگی ناوگان هوایی کشن کشور به هواپیماهای ساخته شده به فناوری خارجی ،م ، نون بوئینگ و ایربا
ی هواپیمای مسافربری باریک توسط شرکت هواپیمایی تجاری چین (کوماک) سازنده هوافضای دولتی ساخته شده است
پس از تولید در دسامبر ۲۰۱۱ میلادی، اولین نمونه اولیه سی ۹۱۹ در نوامبر ۲۰۱۵ میلادی از خط مونتاژ شارج و پروا ا. تولید سین مسیر سختی برای سازنده بوده که در ابتدا امیدوار بود این هواپیما در سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار شود. . . . . . . . . . خابین خلبان سی د در سال ۲۰۱۷ میلادی به نمایش گذاشته شد.
طبق گزارش مرکز استراتژیک و بینالمللی، حدود 60 درصد از قطعات سی 919 توسط شرکتهای آمریکایی تأمینکننده میشوند بنابراین کوماک باید برای دریافت قطعات مورد نیاز برای این هواپیما مجوزهای ویژه شرکتهای مانند جنرال الکتریک تکیه کند.
در که این شرکت با چالش های سیاسی و فنی روبرو بوده است، هم چنین موفق نشد تا پایان سال 2021 گواهینامه گواهینامه محلی مورد نیاز برای سی 919 را از تنظیم کننده هوانوردی چین یعنی اداره خدمات کشوری (CAAC) آن کشور دریافت کند.
یا این وجود، موماک اکنون به دنبال دریافت گواهینامه ۲۰۲۲ است. «گنگ ژنمی» اداره دولت کشوری در دسامبر ۲۰۱۱ به «رویترز» گفته است که به گفته ژنمی، سی ۹۱۹ تنها ۳۴ پرواز از ۲۷۶ پرواز لازم را انجام داده است. . . . . .
ع ی ی غ خی خی خی خی خی خی ……….. د د د د د د د د د د د
. . . . .
علیرغم آن که قیمت نهایی این هواپیما اعلام نشده نشان می دهد احتمالاً در حدود 50 میلیون دلار خواهد بود که 50 درصد ارزانتر از قیمت بوئینگ 737 و ایرباس 320 است که 106 و 111 میلیون دلار قیمت دارند.
این هواپیمای چینی قادر به پرواز در محدودههای ۴۰۷۵ ۵۵۵۵۵۵۵۵ متری است و میتواند ۱۵۸ تا ۱۶۸ مسافر را در ود جای دهد.
[ad_2]