دن: دوئل پرسپولیس – استقلال در جام حذفی؟ – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1814313 |
17 14 1400 ساعت 13:42 |
63,513 |ازدید |

25
دیدگاه

لحظه به لحظه با قرعه کشی یک چهارم نهایی

قرعه کشی مرحله یک رام نهایی جام حذفی امروز توسط سازمان لیگ برگزار می شود.

به گزارش “ورزش سه”، قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران از دقایقی در حالی برگزار می شود که احتمال دارد شهرآورد پایتخت در یک چهارم نهایی باشد و پرسپولیس و استقلال در این دیدار مقابل هم قرار بگیرند.

. . . . .

ی نا در فاصله چند دقیقه تا قرعه کشی، شیارشی لحظه به لحظه از هواشی و اتفاقات این تورنمنت می اندیشد. ما ما همراه باشید:

13: 45- همه چیز مهیای آغاز مراسم قرعه کشی است.


13: 10- کمتر از یک ساعت دیگر تا مراسم قرعه کشی باقی مانده است.


12: 46-یجلیج فارس ماهشهر لیگ دویی کا دو تیم لیگ برتر هوادار و نفت مسجد سلیمان را حذف کرده و شگفت زده شده است. تیم‌های قدرتمند بدشان نیاید به یج‌فلیج‌فارس برخورد نمی‌کنند اما آنها هیجان‌انگیزترین مرحله یک رارم نند هستند.


12:48 – پیشتر سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات درباره زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی، اواسط فروردین ماه (احتمالا 20 فروردینماه) را به عنوان پیشنهادی با توجه به حذف سپاهان و فولاد (دو نماینده آسیایی) از جام حذفی، اعلام کرده بود.


12: 45- جیرهاد مجیدی در دو دوره گذشته مام حذفی، در فینال مغلوب تراکتور و فولاد شد. او امیدوار است امسال با هت تریک در رسیدن به دیدار پایانی، سلسم ناکامی در بازی ننل را نند.


12:41 – یبایب بزرگ این مرحله جام حذفی، قهرمانان سابق نند: سپاهان، ذوب نن، تراکتور، ملوان و سایر رمانان به پ رولیس و استقلال.


12: 42- ستق اال وا 7 و پرسپولیس با 6 قهرمانی، پر افتخارترین تیم های این پیکارها هستند. ز یرین قهرمانی آبی پوشان نیز 3 یل می گذرد.


12:40 – س رمان در حال حاضر ۴۰ا ۴۰ این تیم موازی با لیگ یک در حذفی هم تا این جا قدرتمند ظاهر شده است.


12:36 – قهرین قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی به سه لال لل و زمانی برمی‌گرداند که برانکو ایوانکوویچ رمزها را برعهده داشت. آخن آخرین جام برانکو با پرسپولیس بود.


12:35 – مرحله قبل، استقلال در ورزشگاه دستگردی پیکان را شکست داد و حالا در صورتی که با خلیج فارس ماهشهر روبرو شد، قطعا یک میزبانی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت تا با دو بازی در تهران، به نیمه نهایی برسد.


12:30 – استقلال و پرسپولیس کا فعلی پنج بار در جام حذفی باهم بازی کرده اند. استقلال صاحب سه برد در این دربی ها و پم پرسپولیس دو پیروزی است.


12:25 – . . . . .


12:20 – فصل گذشته پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند. در سالهای گذشته، استقلال برنده همیشگی دربیهای جام حذفی بوده است.


12: 15- نکته مهم قرعه کشی جام حذفی این است که خیبر خرم آباد و شرکت به هر تیمی برخورد کنن حتما میهمان خوا هر د زیرا د در صورت برخورد با تیم نیز میزبان با قرعه کشی مشخص خواهد شد.


12:10 – ، استقلال و خلیج فارس ماهشهر سه یمی نند که در بازی یک مم نهایی میهمان بودند و حالا اگر با پرسپولیس روبرو نشوند.


12:00 – قرعه کشی جام حذفی از ساعت 14 در این سالن در محل سازمان لیگ برگزار می شود.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما