شاوش یزدانی و هشتگ افسردگی! (عکس) – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1814606 |
19 ساعت 1400 ساعت 12:23 |
3,139 |ازدید |

3
دیدگاه

اولین واکنش پس از ترک رسمی استقلال

. . .. .

به گزارش “ورزش سه” ه یمین چند وقت پیش دود که شاوش یزدانی در ترکیب آبی‌ها صادرنشینی. بهترین عملکرد دفاعی استقلال طی این فصل که با تمجید فرهاد مجیدی نیز همراه بود، آبی ها را به گزینه قهرمانی تبدیل کرده بود و البته حضور اول در تیم ملی و شانس قهرمانی جام جهانی علیرغم رقبای قدرتمند در دفاع میانی.

همه چیز اما در نند هفته علیه آقای دکتر شا شد ; در شرایطی که از مدتها قبل هم مشخص بود و مرادمند باید در ابتدای اسفند ماه خدمت سربازی شود اما او امیدوار بود به واسطه حضوری در تیم ملی و همچنین امیدواری هایی که از سوی مدیران باشگاه به وی داده شود، شرایط متفاوتی را تا پایان پایان. ول و حتی بعا بعد از مسابقات جام جهانی دنبال نند. . . . . از عدم دریافت مجوز برای همراهی استقلال، در ادامه او مجبور به ترک این باشگاه و در نهایت اعزام به تدمت سربازی و حضور

چند ملوان صدرنشین لیگ آزادگان و یکی از محبوبترین تیم های حاضر در این رقابت ها شاید یک باتوجه مناسب برای مشمول شدن به سربازی این بازیکن می شود اما باید چند روز پیش از این انتقال فراموش شود. یزدانی بازیکنان دیگری هستند که شاید به خاطر انتخاب سرمربی یا کیفیت فنی پایین، باید از استقلال و پرسپولیس جدا شوند و بعد از آن مسیر نزولی بزرگی را در پیش بگیرند، درگیر یک عجیب شود.

شاید وقتی در فصل ابتدایی و زمانی که آنها در حال بارگذاری مدارک این بازیکن برای دریافت کارت بازیاش بودند، هرگز این را نمی‌توانستند که جدایی او به واسطه مشمول شدن خدمت سربازی اینقدر پرماجرا شود که تمام ارکان باشگاه را درگیر خود کند. یدانی در این فصل در م عوشان ضمن حضور موفق در قلب دفاعی این تیم، در لیست دراگان اسکوچیچ و مم ملی نیز حضور یاه م.

امالا همین موضوع باعث شده که او در تازه ترین توئیتی که واکنشی دلگیرانه و همراه داشته است جدایی از تیم صدرنشین لیگ برتر و برترین خط دفاعی فصل به مقصد ملوان دسته اولی که البته تیمی قابل احترام است اما طبیعتا دور شدن از رویای قهرمانی احتمالی با آبی پوشان، اتفاقی نیست که ذهن خیلی ها راحت آن را حلاجی کرده و یک خروجی مناسب پیش رو داشته باشد. دهد. خارج از یزدانی مانند سایر فوتبالیستهای سرباز این فرصت را دارد تا در خدمت خود را در یک تیم حرفهای تجربه کند و همچنین برای بازگشت آماده باشد اما سیاوش جاهطلب، مطمئناً به این راحتیها ترک صدرنشین فوتبال ایران به یک لیگ پایینتر را به این راحتیها هضم نمیکند.

سیاوش یزدانی اکنون در تمرینات ملوان در حسن رود (محل تمرین ملوان) و کنار خزر و بندرنشینان حضور دارد و مطمئنا با شنیدن هر خبری از اردوگاه تیم مجیدی و آبی ها، حسرت و ناراحتی بیشتر او را فرا می گیرد.

اگر تا به حال یک عکس شلیک نکرده اید، باید آن را امتحان کنید.

. . . . . خدای خورد شدنمو دارم از یشو میشنوم. بنوز باورم نمیشه … خدایا کمکم کن بتونم خودمو جم و جور ننیشه.

اما شاید نگران‌کننده‌ترین موضوع از هشتگ افسردگی در این توییت توسط یزدانی باشد. موضوعی که مسلما بهتر و دقیق تر از سوی کادرفنی ملوان و مازیار زارع و البته پژمان نوری است که بازی در تیم های بزرگ استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارند و اکنون به عنوان مسئولین ملوان شاید بهتر است این مدافع تازه وارد تیم خود برای قبول سرنوشت خود شود. جدیدش که مسلما پایان دنیا نیست، کمک نند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما