فشای طراحی اولین گوشی تاشو ویو

[ad_1]

-رارو- کترکت ویوو قصد دارد اولین گوشی تاشو خود را ارائه دهد. در حال حاضر در حال مرور آرشیوهای دسته Vivo X Fold هستید.

به گزارش فرارو ، شیوشی Vivo X Fold احتمالاً در ماه مارس در بازار عرضه نمی‌شود. اگن گوشی ع ونوان اولین گوشی هوشمند تاشو Vivo وارد بازار خواهد شد. Chat ز افشاگران سرشناس دنیای فناوری با نام مستعار Digital Chat Station

تیکویر شماتیک Vivo X Fold نشان می‌دهد که بیرونی نن ​​دارای یک لبه منحنی و یک روراخ پانچ مرکزی است. ستنل پشتی دستگاه دارای یک ماژول دیره‌ای است که در داخل یک مستطیل قرار گرفته است. گن گوشی هوشمند به چهار دوربین پشتی و چمچنین فلاش LED خواهد بود. کلید ناشناخته، ک دکمه تنظیم صدا و یک دکمه روشن/خاموش در کناره های X Fold موجود است.

Voarsh‌های اخیر نشان داده‌اند که Vivo X Fold می‌تواند مانند یک کتاب باز شود تا به صفحه‌نمایش تاشو داخلی دسترسی نداشته باشید. صفحه نمایش داخلی طراحی سوراخ پانچ را به نمایش می دهد. این است که هر دو صفحه این دستگاه را به یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه نمایش کامل می‌شود. لازم به توضیح است که گوشی‌های تاشو در دو مدل ارائه می‌شوند. اگر در مشاهده تصویر مشکل دارید، برای شنیدن نسخه صوتی روی آن کلیک کنید. در نقطه مقابل در طراحی clamshell لولاها مانند لپ تاپ در بالای دستگاه قرار دارند. تاشو ن ماطر شباهت شاز این نوع دستگاه‌ها را صدف‌های دوکفه‌ای به این نوع طراحی داده شده است.

فشای طراحی اولین گوشی تاشو ویو
به جز طراحی، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه نیز منتشر شده است. نناار می‌رود که Vivo X Fold در پنل جلویی یک نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD + OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد. گن گوشی احتمالاً نمایشگر داخلی ۸ اینچی ضا وضوح QHD + و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. اگن گوشی تاشو از پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند.

ماژول دوربین پشتی Vivo X Fold دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی ، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی زا زوم اپتیکال ۲ برابر و لنز فوتو پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با زا پتیکا انرژی این دستگاه از یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این گوشی از شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی مم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر هیچ خبری در سایر دوربین ها، رم و ظرفیت‌های ذخیره سازی X Fold وجود ندارد.

از: gizmochina

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما