فمیروف پم شده پرسپولیس برای قهرمانی؟ – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1814537 |
18 14 1400 ساعت 20:32 |
19,733 |ازدید |

15
دیدگاه

چهره یک سختکوش و شاید قاتل

گ چه زه‌ زه‌ زه‌ زه‌ زه‌ زه‌ زه‌ زه‌ ف زه‌……………..

به گزارش «ورزش سه»، سپرسپولیس در این فصل کاستی‌های بسیاری داشته‌اند که فقط محدود به خط دفاع و دروازه نمی‌شود و سرخ‌پوشان در من همله نشوند. . . . . . سرخپوشان بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند اما باتوجه به ضعف دفاعی نسبت به تیم رقیب، پرسپولیس به یک برتری ویژه حمله در رقابت با استقلال نیاز دارد تا این تیم را پشت سر بگذارد.

در حنان این گزاره که دخطاعی مطمئن و گل خورده حداقلی، یامین‌کننده قهرمانی است. مسابقاتی که سپاهان در لیگ بیستم طلسم از تیم نایب قهرمان از 60 امتیاز را پشت سر گذاشت، شاید پرسپولیس هم در فصل جاری با یک خط حمله آتشین و آماری بهتر از 1.47 گل زده در هر بازی برای 9 دیدار باقیمانده، جام را بالای سر .رد.

نکته مهم این است که پرسپولیس متوسط ​​0.71 گل خورده در هر بازی دارد که حتی اگر در بدترین حالت، به یک گل خورده در هر بازی افزایش یابد، سرخپوشان با نرخ بهره برداری بهتر، می تواند این ضعف را جبران کند. در این فصل پرسپولیس 216 شوت داشته که 33.3% (72 شوت) در منطقه بوده و 14.3% (31) تبدیل به گل شده است. کته بالب اینکه نرخ شوت در ررولیس در نیم فصل دو کاهش داشته و به 32.8% رسیده است.

به‌عبارتی بازیکنان پرسپولیسی‌ها در نیم‌فصل دوم شوت در کمتری به نسبت همه شوت‌های خود زده‌اند اما بهتر از من بشوند.

یا این حال، نرخ 16.3 درصدی را برای تیمی که خط دفاعی متزلزلی دارد و کادرفنی برای تعداد گل خورده‌ها دارد. . . . . .

این بازی 23 ساله ازبک، استاد سرشناس و گلزنی در فوتبال ازبکستان نمی تواند و اولویت اول برای بازی در ترکیب تیم اصلی ازبکستان هم نیست اما آن چیزی که در یک نیمه مقابل صنعت نفت نشان داد، شما یک توان شوتزن با ضرب توپ قابل تمجید و جایگیری است. . . . . .

شرایط شیمیایی تمیروف و همچنین ضرباتی که در مقابل صنعت نفت به ثمر رسیده است، پرسپولیسیها را امیدوار کرده است تا روی شوتهای موفقی که فصل گذشته از احمد نوراللهی و شهریار مغانلو دیده می شود، در 9 بازی پیش رو هم دیده شود. ضرباتی که امکان ریباند را هم برای دیگر تیم فراهم می کند.

تمیروف در بازی صنعت نفت یک شوت در قبال داشت و دو بار در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد.

نباید فراموش کرد که گذشتهل ب وا ورود شهری مغانلو ، آمار گلزنی پرسپولیس در نیم فصل دوم افزایش یافتن شا یر شیا شیر

یا آن چیزی که از جدید پرسپولیس انتظار می‌رود، وظیفه‌ای است که همیشه بر دوش باشیم که چیزی جز گلزنی نیست. ی که برات داخل محوطه جریمه را بهتر بزند و نرخ بهره وری تیم را تا حدی بالا برد که خط دفاعی کمتر به‌چشم بیاید یا.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما