مشاوره کنکور نکات برنامه ریزی

سرورپور متولد سال شصت و دو بوده و مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه تهران اخذ کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد ِام بی ِای نیز می باشد. چنانچه محل تولد و محل اخذ مدرک تحصیلی سال آخر، یک سال قبل از سال آخر و یا دو سال قبل از سال آخر متقاضیان از بین شهرستان های جنوب استان کرمان (جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان) و شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان باشد، می توانند کد رشته های اختصاصی این شهرستان ها را از بخش های مربوطه در دفترچه انتخاب رشته کنکور 1401 انتخاب نمایند. استفاده از مشاوره کنکور یکی از بهترین و توصیه شده ترین روش های کسب اطلاعات کمکی پیرامون آزمون سراسری با هدف پیشرفت تحصیلی می باشد که در آن، داوطلبان به مشاوران مدارس، موسسات کنکوری، مراکز مشاوره ای تحصیلی، رتبه های برتر کنکور سال های گذشته و… خصوصیات یک مشاور موفق دکتر افشار ذهبی یا محمدی رتبه برتر رتبه برتر یا مشاور کنکور رتبه بندی مشاوران کنکور ایران شروع متفاوت برای کنکور شروع متفاوت برای کنکور ۱۴۰۰ شماره بهترین مشاور تحصیلی شماره بهترین مشاور کنکور شماره شخصی علیرضا افشار عربشاهی یا نوکنده علیرضا افشار بهترین برنامه ریز کنکور علیرضا افشار سخنران همایش کنکور علیرضا افشار مشاور کنکور۱۴۰۰ علیرضاافشار بهترین مشاور کنکور علیرضاافشار مشاور پروازی فاکتورهای انتخاب مشاور کنکور فرید شهریاری یا عربشاهی کدام مشاور کنکور بهتره ؟

باید بگیم که تمام مشاورین آیدی نوین، رتبه های تکرقمی، 2 رقمی و 3 رقمی کنکورهای گذشته هستند که دوره های مشاوره را در این موسسه گذرانده اند و همگی تقریبا از یک سطح عالی برخوردار بوده و میتوانند دانش آموز را به بهترین شکل راهنمایی کنند. استاد سامان سلامیان-استاد مسعودی استاد محمد مهربان-استاد هومن نورایی-استاد ماشاالله رضوی برترین اساتید شیمی کنکور: استاد بهمن بازرگانی-استاد محمدرضا مصلایی-استاد رضا بابایی-استاد داوود بیرکی-استاد حسن پلویی – استاد کوچیان فرد برترین اساتید زیست کنکور: -استادعمارلو-استاد- استاد حمیدرضا زارعی- علی کرامت -استادمهدی آرام فر-استاد اشکان هاشمی۵استاد علی پناهی شایق – بهترین روش درس خواندن برای کنکور از نگاه برترین مشاوران کنکور ایران: در طول سال ها کار آموزشی مصاحبههای متعددی را با بهترین مشاوران کنکور ایران برگزار نموده ایم که ماحصل این گفتگو ها را تقدیم شما می کنیم، برترین مشاور کنکور ایران و بهترین مشاوران کنکور در تهران برای مطالعه صحیح در گفتگوهای شان موارد زیر را مطرح کردند: 1- یک دانش آموز کنکوری برای موفقیت در کنکور رشته تجربی و برای موفقیت در کنکور رشته ریاضی و برای موفقیت در کنکور رشته انسانی باید حداقل در هفته ۶۰ ساعت مطالعه مفید داشته باشد که از این ۶۰ ساعت باید ۱۸ ساعت را صرف مطالعه دروس عمومی نمایند و الباقی زمان را به مطالعه دروس اختصاصی بپردازد برای یک مطالعه موفق در آغاز سال تحصیلی سعی کنید ۲۰ تا ۲۵ درصد از زمان مطالعاتی خود را به دروس عمومی تخصیص دهید و حدود 70 الی 75 درصد از ساعات مطالعاتی خود را به دروس اختصاصی بپردازید 2- از نگاه بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و برترین مشاوران کنکور ایران ، برای یک برنامه ریزی خوب و موفق، دانش آموزان باید در هر روز ۵ الی ۶ عنوان و کتاب درسی را مطالعه نمایند، در گذشته تعداد زیادی از دانش آموزان در یک روز فقط یک درس را می خواندند و این روش مردود و غلط است و بهتر است برای مطالعه موفق در هر روز پنج الی شش عنوان کتاب درسی را در دستور کاری خود قرار دهید مثلا شما میتوانید در هر روز ۳ درصد اختصاصی و ۳ درس عمومی را مطالعه کنید.

استاد افشار استاد افشار مشاور تیزهوشان استاد افشار مشاور مدارس سمپاد استاد علیرضا افشار استاد مشاوره کنکور استانداردهای کاری مشاور اهداف مشاوره تحصیلی بابک سادات یا منتظری برترین برنامه ریز کنکور کیست ؟ در صورت بروز هر گونه پرسش یا مشکل در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور، می توانید با مرکز مشاوره تلفنی ایران مشاوره تماس برقرار کنید. اگر هم می خواهید حتما نامی در این زمینه را به عنوان مثال ذکر کنیم می توانید رزومه زیر را مطالعه کنید تا متوجه شوید که چگونه می توان فردی با ویژگیهای بالا را پیدا کرد. دانش آموزان در سنین نوجوانی به شدت در معرض مشکلات روحی و روانی قرار دارند و یکی دیگر از وظایف اصلی موسسات مشاوره تحصیلی شناسایی این مشکلات و تلاش برای برطرف کردن آنها میباشد. آیا می دانید که وظایف یک مشاور ایده آل چیست؟ این مشاور برجسته تحصیلی دارای سایت رسمی به نشانی « درس زندگی دات کام » است.

یک مشاور حرفه ای کنکور تجربی باید به ارائه برنامه های درسی خوب و سنگین منطبق با آزمون های آزمایشی بپردازد. بارز ترین ویژگی های مثبت یک مشاور! از دیگر ویژگی های یک مشاور حرفه ای باید به این موارد نیز اشاره داشته باشیم. پس چنین شخصی می تواند بهترین مشاور کنکور تجربی باشد. بهترین مشاور کنکور تجربی از یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای بهره مند می شود. بهترین مشاور کنکور تجربی با در نظر گرفتن تمام عوامل مختلف از جمله منابع آزمون، مدت زمان مانده تا زمان کنکور، روشهای مطالعه، توانایی های علمی دانش آموز، هدف تعیین شده و طبق روحیات فرد اقدام به برنامه ریزی دقیق و کامل می نماید. همچنین در نظر گرفتن زمان کوتاهی در برنامه برای جبران وقت های تلف شده، نکته ای شایان توجه است. برای مثال موسسات بسیاری وجود دارند که برای عوام فریبی در بدو ورود قبولی در کنکور را به صورت تضمینی به شما وعده می دهند، اما این امر کاملا نشدنی است!

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما