مشاوره کنکور نکات برنامه ریزی

امروز درباره ویژگی های بهترین مشاور کنکور و وظایف مشاور تحصیلی کنکور با یک دیگر صحبت می کنیم و اشاره می کنیم این مشاور ها چه نقشی در موفقیت شما در کنکور دارند پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره شهرکرد را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما آورده ایم. بهترین حالت برای مشاوره کنکور به صورت حضوری است اما به این معنی نیست که مشاوره تلفنی کنکور یا مشاوره اینترنتی کنکور قابل انجام نباشد. زمان بندی این کلاس ها برای دروس عمومی و تخصصی متفاوت است و معمولا برای هر درس بین ۶۰ تا ۸۰ جلسه می باشد.که بین ۳۰ تا ۴۰ هفته برگذاری کلاس هر درس زمان میبرد.باید بدانید که زمان برگزاری کلاس های تخصصی سه ساعت و کلاس های عمومی یک ساعت و نیم است. موسسه حرف آخر با ایجاد پلی ارتباطی میان کنکوریها و رتبه برترها روشی در پیش گرفته است تا دانشآموزان عزیز بتوانند از نصیحتهای رتبههای برتر بهره بگیرند و درستترین راه را تا رسیدن به رشته مورد نظرشان در پیش بگیرند.

داوطلب عزیز تمام این صحبتها برای این بود که رسیدن به خواستههای شخصی خود، اول اینکه شخص خودش را دوست داشته باشد و برای برترین های کنکور بودن میبایست در مقابل تمامی موانع ایستادگی کنید. با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست. کوثر دانشجوی پرستاری دانشگاه شهیدبهشتی نیز می گوید: « آقای سرورپور شخصیت دوست داشتنی و کاریزماتیکی دارند و به قدری روی شاگردانش اثر مثبت دارد که آنها را ناخودآگاه بسوی کسب بهترین نتیجه هدایت می کند.

خود قضاوت کنید، فردی که خود از رتبه های برتر نیست و در رشته های هدف شما نیز تحصیل نکرده است چگونه می تواند شما را به مسیری که هیچ شناختی از آن ندارد هدایت کند؟ شاید بسیاری از دانشآموزان در بخشهای مختلف تحصیل خود به مشاور مراجعه کرده و نتیجه خوبی نگرفته باشند و هزینههای گزافی هم پرداخت نموده حیف و میل شده است و گاهاً با گرفتن مشاوره نادرست گامی اشتباه برداشتهاند و همین باعث شده است که به مشاوره بدبین شوند. بهترین مشاور کنکور نه تنها باید باهوش باشد بلکه باید در مورد رشته های مختلف، بهترین کلاسهای آموزشی، ظرفیت دانشگاه ها، پیش نیازها، شرایط فارغ التحصیلی و بسیاری از موارد دیگر اطلاعات جامعی داشته باشد. برای مثال موسسات بسیاری وجود دارند که برای عوام فریبی در بدو ورود قبولی در کنکور را به صورت تضمینی به شما وعده می دهند، اما این امر کاملا نشدنی است! برای داشتن بهترین مشاور کنکور و موثر باید حتما باید ثبت نام های سالانه انجام بدیم؟ برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه ها نیز به مشاور نیاز است؟

شما وقتی که هدفی دارید و برای رسیدن به آن تلاش میکنید و هم به هدفتان هم به خودتان ایمان دارید این یعنی رسیدن به موفقیت. هراندازه هم که اطلاعات مشاور از لحاظ تئوری و آکادمیک بالا باشد نمی تواند جایگزین تجربه در این حوزه شود. جهت اطلاع از لیست بهترین دبیران شیمی کنکور و نحوه برنامه ریزی سه ماه مانده به کنکور بر روی لینک های قرمز کلیک نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد مشاوره کنکور بر روی لینک قرمز کلیک نمایید. اگر شما با روشهای مطالعاتی حرف آخر پیش روی کنید بدون شک با صرف کمترین زمان بهترین بازدهی را خواهید داشت و به مقصد مورد انتظارتان خواهید رسید. از دیگر نکاتی که در نحوه برگذاری کلاس ها باید به آن اشاره شود برگذاری کوییز ها و آزمون های مداوم است که مطابق با مطالب آموزش داده شده انجام می شود.این مسئله روند بازدهی دانش آموزان را به میزان زیادی افزایش می دهد و آن را تشویق به مطالعه و تلاش می کند.و از دیگر ویژگی های بهترین آموزشگاه کنکور در کرج می باشد. در معرفی بهترین آموزشگاه کنکور کرج و یا همان آموزشگاه هما باید اشاره شود که دپارتمان پایه در این آموزشگاه شامل بخش های مختلف:واحد مشاوره,اساتید برتر,کلاس های تقویتی برای آمادگی در کنکور,اردوی نوروزی,مشاوره دوران طلایی و برگزاری دوره های مشاوره برای خانواده ها می باشد,که در ادامه به توضیح هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما