مقایسه آیپد ایر ۲۰۲۲ گا گلکسی تب S8 ، سرفیس گو ۳ – زومیت

[ad_1]

Peek Performance ، هاهد رونمایی از جدیدترین محصولات غول دنیای سخت‌افزار بودیم. ید ایر یکی از این محصولات است که در نسل جدید و با تجربه به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی، به بازار عرضه خواهد شد. آیا این تبلت توانمند iOS، چه جایگاهی در نن رقبای خود دارد؟

پیش از شروع مقایسه باید به این موضوع اشاره کرد که آیپدها، زاز بیچون و چرای دنیای تبلت ها هستند. به لطف سیستم عامل iPad OS که روزبهروز به قابلیت های بیشتر و حرف هایتری (در مقایسه با iOS) مجهز می شود و از پردازنده های توانمند، نمایشگر فوق العاده، قلم بسیار دقیق و کیفیت ساخت عالی، کاربردی شده تا نام تبلت را با آیپدهای خود گره می دهد. ند.

ید ایر ۲۰۲۲ که نام آیپد ایر ۵ نیز خود می‌شود، از طراحی مشابه نسل پیشین بهره می‌برد که به معنای حاشیه‌های اندک و تعبیری است. در نسل جدید این تبلت، استفاده از تراشه‌ی توانمند M1‌ هستیم تا آیپد ایر ۲۰۲۲، ز M1 تمان تراشه‌ای است که مدل ۲۰۲۱ آیپدهای پرو نیز از آن گرفته شده است. یوان آن تراشه در حدی است که دیگر می‌توان آیپد ایر را نیز کرد، در توان پردازشی بی‌رقیب دانست.

نمای روبرو تبلت آیپد ایر 2022 اپل / Apple iPad Air 2022 با کیبورد

نسل پنجم آیپد ایر در بخش دوربین به ماژول‌های ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین سلفی نصب شده است. تجهیز به فناوری Center Stage (استفاده از الگوریتم های ماشین برای قرار دادن شخص در کال گفتوگو در مکات ویدیویی، در وسط کادر)، به این تبلت بسیار خوبی در برگزاری مکالمات و جلسات ویدیویی باکیفیت می دهد.

آیپد ایر 2022 نسل پیشین خود از نمایشگر 10/9 اینچی با رزولوشن 2360 در 1640 پیکسل و بزرگ روشنایی 50 دنیای0 نیت بهره میبرد که وجود نرخ نوسازی 60 هرتز، همچنان میتوان آن را یکی از بهترین نمایشگرهای تبلتها دانست.

سامسونگ حدود یک ماه پیش نیز نسل جدید تبلت های خود را معرفی کرد. تلت گلکسی تب S8 را می‌توان بزرگ‌ترین رقیب آیپد ایر ۲۰۲۲ دانست. متأسفانه این تبلت 11 اینچی نمای برادران بزرگتر خود، از پنل AMOLED بهره نمیبرد و سامسونگ ترجیه به استفاده از پنل LTPS TFT در آن گرفته شده است تا نتوان رنگ و کیفیت بالاتر نمایشگر آیپد ایر را از آن انتظار داشت.

گلکسی تب اس ۸

تراشهی چهارنانومتری اسنپدراگون 8 نسل اول بهعنوان قدرتمندترین نمونه در دنیای اندروید، در بطن تبلت قرار گرفته و باعث شده است تا این تبلت با همراهی 8 حافظه حافظه رم، عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی و سایر امور پردازشی داشته باشد. ستاین‌حال نمی‌توان توان پردازش گلکسی تب اس ۸ را در حد و اندازه‌های آیپد ۲۰۲۲ دانست. . . . .

گوگل اخیراً اعلام کرده است که نسخه‌ای خاص از اندروید را با نام 12L برای دستگاه‌های نمایشگر بزرگ عرضه می‌کند. نسخه قابلیت‌های حرفه‌ای و ننوظیفگی ربیشت را به رم راه دارد تا اندروید را به نسخه جدید برای iPad OS تبدیل کند. یری گلکسی تب S8 این به روز رسانی خواهد شد.

. . . . . گم عامل ویندوز مهم ترین اولویت شما باشد، با برچسب قیمتی و انتخاب آیپد پرو ۲۰۲۲ س سرفیس گو ۳ مایکروسافت بهترین گزینه می خواهد. این تبلت به نمایشگر 10/5 اینچی ا رزولوشن 1920 در 128 جهل مجهز شده است

سرفیس گو 3 مایکروسافت / Microsoft Surface Go 3

ه‌یاشنه‌ی آشیل این تبلت در مقایسه با رقبای اندرویدی و آی‌پد OS، وود، پردازنده‌های آن است. ییایی که نمونه دو یای i3-10100Y اینتلی ی توئی‌ترین ننه‌ی دردسترس بود تا چند کیلومتر فاصله در بخش توان پردازشی. . . . . . اما نباید فراموش کرد با اتصال ماوس و کیبورد به سرفیس گو 3 یا بردن از تاچکور مخصوص آن، به دستگاهی که ویندوزی دسترسی دارد، آزادی عمل بهمراتب بیشتر و انجام کارهای حرفهایتری را به ارمغان میآورد; اما اگر دستگاه همراهی کند! بته اراموش نکنید سرفیس گو ۳ ارزان‌ترین ننه در میان دو رقیب دیگر خود است.

ز نظر شما بهترین تبلت حال حاضر جهان در بازه‌ی قیمتی ۶۰۰ ۷۰۰ دلاری چیست؟.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما