پشت پرده حذف استقلال و پرسپولیس از زبان وزیر – ورزش سه

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، سید حمید سجادی در مراسم جشن ملی اختصاصی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در مسابقات المپیک ضمن عرض خیر مقدم به سلاجقه رئیس جمهوری، وزیر اقتصاد، مشاور و پیشکسوتان باشگاه های استقلال و پرسپولیس و همچنین خسته نباشید به قربانزاده رئیس جمهور سل سازمان خصوصی‌سازی اظهار کرد: اتفاق مبارکی در آغاز ماه شعبان و اعیاد شعبانیه با خصوصی‌سازی این دو باشگاه افتاد و برگ زرینی در تار.

* ویژه‌سازی جوانان را امیدوارتر می‌کند

. . . . . . . . . .

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اینگونه اتفاقات که در ورزش رخ می دهد، برای جوانان هم هست و امیدوارم صدای من به گوش تمام مسؤولان برسد و اینگونه اتفاقات (خصوصیسازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس) را حمایت کنند.

سجادی ضمن تقدیر از افرادی که در راه خصوصی سازی دو باشگاه کمک کرده اند، گفت: ابتدا باید از دکتر رئیسی تشکر کنم زیرا در روزهای منتهی به انتخابات و از این که آنها رئیس جمهور قبل از انتخابات، جامعه محترمی که با آنها دیدار می کنند و در آن جمع می شوند. آقای پرویز مظلومی درخواست کرد این دو باشگاه را پیشنهاد کرد و آن را به مردم بسپارید که دکتر رئیسی آنجا چنین قولی را داد و ما هم دیدیم که در اولین مکاتبه، دستورات لازم را دادند و پس از آن نیز همکاران ایشان، وزیر اقتصاد و. .. . . . .

*تیل تیم های بانوان در باشگاه های استقلال و پرسپولیس

. . . . . خانم‌های ورزشکار ستلی دوست دارند این دو مم را بپوشند. نناالله برنامه‌ریزی کنید تیم‌های بانوان نیز در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال شکل بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: خیلی از خانمهای ورزشکار دوست دارند این شور و هیجان، طرفداری، شخصیت بخشی از سندیت بخشی، رشد و پویایی و آینده بهتر برای ورزش را در این دو باشگاه رقم بزنند که فکر می کنم حقی برای بانوان ورزشکار است. که پیشاپیش از مدیر عامل دو باشگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم این امر واقع بابد باشد.

*جهوجه باشگاه‌ها به کشتی پهلوانی و چوگان

ادامه داد: خ خواهش قبل از پیشنهادی دو باشگاه داشتم . درست است که حدود 100 سال ورزش نوین و سازمان یافته های امروزی را در ورزش ایران داریم که خیلی از آنها نیز همینطور هستند ولی وقتی به تاریخ برمیگردیم، درباره المپیک باستان که چند هزار سال قبل برگزار می شود و ما هم در آن مقطع ورزش می کردیم، گفتگومتر صحبت می‌شود. امروز در دنیا کمتر یاد می‌کنند که ایران چه بوده و چه دمدنی در ورزش داشته باشد.

ی آدآور شد: . . . . . . . . . . . .. .

. . . . . فقط ونوان خادم ورزش و جوانان آرزوی خودم را می‌گویم و تصمیم‌گیری را برعهده مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌گذارم. پوگان پایه خیلی از ورزش‌های امروزی در جهان است ولی وقتی مسابقات باشگاهی در کشور برگزار می‌شود، ۵-۴ تیم باشگاهی بیشتر برگزار می‌شود.

*امیدوارم حضور تیم‌های و قرمز در چوگان را شاهد باشیم

ورزش مدرن امروز، زیربنای خیلی از رشته های ورزشی است. در دنیا نیز بسیار مطرح است ولی زمانی که مسابقات باشگاهی نن در کشور برگزار می شود. در چوگان چهار، جنج تیم باشگاهی بیشتر نداریم. حیف نیست چوگان با این قدمت در کشور برگزار می شود، ما فقط این تعداد تیم را داشته باشیم؟ این فقط یک خواهش بود و تصمیم گرفت برعهده دو م مردمی باشد که اگر تصمیم بگیرند، یک روزی نیز ما در چوگان تیم های آبی و.

* خسروپوزال ویژه‌سازی سرخابی‌ها به دستم رسیده است
یای دکتر خاندوزی عزیز! در همین چند روز که این اتفاق افتاد، پروپوزال دو پایان نامه در رابطه با موضوعی است و فرصت های پیش رو برای ساخت خصوصی دو باشگاه به دست من است و اینکه فواید آن برای ورزش در جامعه ای مانند ایران چیست. این اتفاق مبارکی است. یای دکتر نیک به عنوان مدیر مرکز پژوهش یا این خبر خوب رر انشاءالله یافته های پژوهش های ورزشی در مدیریت ورزش استفاده می شود.

*امیدوارم باخصوصیسازی بارقه‌های امید را در کشور شاهد باشیم

ما تکالیف مختلف در وزارت ورزش و جوانان داشتیم و داریم. اتفاقی که اکنون رخ داده و در محضر شما عزیزان و ملت بزرگ ایران هستیم، یک تکلیف قانونی بوده که برعهده وزارت ورزش و آزاد گذاشته شده است. . . . . . اعتمادی که در این دو روز از هواداران واقعی دیدیم، انشالءالله اجرا می شود. امیدواریم که این کار مرحله به مرحله اجرا دربیاید و بار دیگر بارقه های امید برای ورزش کشورمان را شاهد باشیم.

* درباره سرخابی‌ها، رار ما می‌را اجرا کردیم

یفالیف متعدد دیگری داریم. دولت، یک دولت مردمی است. به گفته رئیس جمهور محترم جمهوری، همله ما باید مشخص شود. این کاری است که در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رخ داد. از این به بعد، کارهای تخصصی و بسیار دقیق را پیش رو داریم که این کار تخصصی برعهده اعضای هیئت مدیره است. ما حتماً به جلسات جلسات تخصصی، کارگاه های آموزشی، در اختیار داشتن مشاوران خوب نیاز داریم تا سال به سالی که گزارش می شود، اسپری خوب تا محیط زیست و فواید آن در جامعه ورزشی دیده شود.

* مهلت ۵ روزه AFC در نن فوتبال ایران نبود

ما شنیده بودیم که می‌گفتند فوتبال ایران آقای آسیاست. با اتفاقاتی که در AFC رخ داد، بی‌ا بی‌نظمی‌هایی که از گذشته بود، در سال ۲۰۱۵ همه اینها را مرور کردند و ورق زدیم. به ما برخورد وقتی که به اولتیماتوم دادند. خیلی جا خوردیم وقتی به ما گفتند پ جنج روز برای راستی آزمایی فرصت دارید. . . .. .

* باطر بدقولی ها، به ما اولتیماتو دادند

شرکتی که قرارداد کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، به خاطر بدقولی ها و اطلاعات اشتباهی که به صورت سهوی و عمدی داده بودیم، به فوتبال ایران و آقای آسیا پنج روز اولتیماتوم می دهند. ن را نیز اسمش گذاشته بودند راستی آزمایی.

* تعلیمات شبانه روزی سرخابی ها بودم

واقعا در ننج روز شبانه روزی تلاش کردم. من هیچ موقع فراموش نمی کنم، اول وقت روز پنجشنبه بود که اولین تماس تلفنی برای پیگیری آن پنج روز با آقای خاندوزی داشتیم و خداوکیلی دوشنبه آخر وقت از اطلاعات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آپلود شد.

* در AFC به مدارک استقلال و پرسپولیس توجهی نکردند

ر نمی‌کنم به این مدارک توجهی کرده‌اند و رای می‌کنند و باعث دلگیری هواداران دو باشگاه می‌شوند. همه ما نیز می دانیم که این رأی منصفانه نبود. خوب هم مخالفیم، خوب مم و درخواست تجدیدنظر دادیم. . . . . زیبنده اتفاقات و دورخیزی که همهوری اسلامی در ورزش کرده است، نبود. . . . . دود نداشتیم برای این ورزش و هن فم فوتبال رشته ای که در رسانه ملی و در انواع جراید، و یای مجازی مورد استقبال قسمت است و آد.

* ما ورزشکاران آنقدر هم آدم بدی نیستیم

رشته فوتبالی که در رسانه ملی و انواع اقسام جراید و فضای مجازی مورد اقبال است و خیلی آدم خوب در آن هست و ورزشکاران مد. . . . . . نسبت بگیریم و ببینیم نسبت ن در ورزش چقدر است. . . . . . تعصب من داریم و اصلا، ورزشکار را ببینید وقتی چرچم بالا می‌رود، اشک شوقش نمی‌آید؟ . . . . .

* دوست ارزش‌هایمان را بین‌المللی کنیم

در دنیا داریم اما به ندرت که در رده نونهال است که وقتی قرعه‌اش به رژیم غذایی اشغالگر قدس، مصاحبه می‌کند و در عالم یگردسال میو. دوست داریم همه اینها را در میادین نمللی رخنمایی نند.

* یرای صعود به مام جهانی یک باخت هم نداشتیم

. . . . مم ملی خوبی که داریم و همه چیز را می‌گویند آقای سجادی چه گارگانی داریم. در بازی‌های مقدماتی جام جهانی، باختیم؟ نباختیم و فقط یک مساوی داریم. دو بازی دیگر ما داریم و دوست داریم سربلند خارج از کشور. برای تیم ملی در بهار ۱۴۰۱ زرزوی موفقیت داریم و بعد از کره جنوبی، در مشهد مقدس میزبان لبنان هستیم. . . . .

* سپرسپولیس و استقلال الگوی خوبی هستند

. . . . . تف ق ق سپ سپ ه ه ه ه ه ه ه شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ شگ ……….

* دربی با ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می شود

. . . . . . . . . از اینجا به بعد هم هوادار نن و سهامدار نند. یک رقابتی هم هست که یک تیم می‌گوید جمعیت ما انقدر است و دیگری می‌گوید جمعیت ما آنقدر دیگر. یالا اینجا می‌تواند نشان دهد که کدام یک مامدار بیشتر دارند.

* شش ماه شبانه روزی داشتیم

. . . . . خودمان راضی نیستیم اما اتفاقاتی افتاده که می‌توان تکیه گاهی برای پرش و گام‌ها باشد که دورخیز ما را استوارتر نمی‌کند. ز توتان و بزرگترهای خودم تشکر می کنم. خانم محترمی را آقای آجورلو خانم محمدیان را منصوب کردند برای زنان استقلال و امیدوارم آقای درویش هم زودتر اقدام کنن. استقلال الان رر در ورزش بانوان است. . . . . .

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما