یهانیه تند استقلال علیه پرسپولیس – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1814540 |
18 ساعت 1400 ساعت 20:46 |
16,434 |ازدید |

15
دیدگاه

لطف و حمایت را حق خود می‌دانند

پس از نامه پرسپولیس به فدراسیون بابت مسائل داوری، باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، صبح بود که باشگاه پرسپولیس با ارسال نام های خطاب به سازمان لیگ امروز، فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض خود را نسبت به قضاوت داوران در هفته های آخر لیگ برتر اعلام کرد.

در این نامه از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مورد توجه قرار گرفته است قمچنین در نظر بگیرید داوران با دقت قضاوت نند تا در هفته‌های حساس باقی‌مانده چنین اشتباهاتی تکرار نشود.

در این نامه هر چند اسمی از استقلال مشخص نشد اما مخاطب سرخپوشان در این نامه باشگاه استقلال بوده و سرخپوشان نسبت به تصمیمات داوری در دیدارهای آبی پوشان معترض بوده و به خاطر پرسپولیسی ها، تیم رقیب از اشتباهات داوری سود برده و خواستار توجه به این موضوع بوده است. .

یالا این موضوع واکنش رسمی باشگاه استقلال شده است. آبی پوشان با انتشار ویدیویی از سه دیدار دربی و برخی صحنه های جنجالی و مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس که برای استقلال خطای پنالتی اعلام نشده، بیانیه تند و تیزی را علیه رقیب سنتی خود منتشر کردند.

در این اطلاعیه آمده است:

«متاسفای که در سالهای متمادی به مجموعه ای از حمایت های نامتعارف شهرت یافته است و دیگر کارش به جایی رسیده است که لطف مکر را مسلم حق خود میداند، در آستانه دربی با انواع بازی های رسانه های مثل نامه نگاری به سازمان لیگ و خبرسازی درباره داوری دربی پیشرو، در تلاش است که دوباره برای فضای داوری در دربی تهران اثر بگذارد.

امیدواریم شنیده است که با این شانتاژها کسی تحت تاثیر قرار نمی گیرد که پنالتی های گرفته شده برای تیم استقلال در چند دربی اخیر (به گواه بازیکنان و حتی بازیکنان تیم رقیب + ویدیو) نشان می دهد که این فضاسازی ها بیتأثیر نبوده است.

باشگاه استقلال به شدت نگران کننده است بابت اینگونه رفتارهای غیراخلاقی و با قانون تاکید بر این که در مقابل حاشیه سازان تصمیم گرفته است، از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال انتظار دارد که با این ترفندها و شیطنت ها برخورد کند.»

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما