[ad_1]
مانند یک دستمال گلدوزی شده از برونکو هنری، “قدرت سگ” جواهر تاج جدید مسابقه اسکار است.
وسترن اغواکننده نتفلیکس با 12 نامزدی از جمله بهترین فیلم، بر فراز حماسه علمی تخیلی «Dune» و داستان ایرلندی «بلفاست» در یکی از غافلگیرکنندهترین صبحهای اسکار در خاطرات اخیر، پیشتاز نامزدی روز سهشنبه شد. استیون اسپیلبرگ (برای «داستان وست ساید») و «کوچه کابوس» به ترتیب بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را از آن خود کردند، در حالی که ظاهراً بازیگرانی از جمله بردلی کوپر، بن افلک، کاتریونا بالف و روث نگا از این فیلم محروم شدند. برای بازیگری تکان دادن
در حالی که یک ماه و نیم تا مراسم اسکار در 27 مارس باقی مانده است، رقابت اینجاست.
نادیده گرفته شد!بن افلک، لیدی گاگا و لئوناردو دی کاپریو نامزدی اسکار را از دست دادند.
«قدرت سگ» به جلوی دسته میرود
پس از نمایش عضلانی روز سهشنبه، «قدرت سگ» در مسابقه بهترین تصویر غیرقابل نفوذ به نظر میرسد: نه تنها نامزد هر جایزه بزرگی بود که واجد شرایط بود، بلکه در مقولههای فنی مانند بهترین صدا، بهترین تولید نیز مورد توجه قرار گرفت. طراحی و بهترین ویرایش بسیار مهم به استثنای «مرد پرندهای»، هیچ فیلمی در این قرن موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم نشده است، بدون اینکه حداقل امتیاز تدوین را به دست بیاورد – ضربهای بالقوه ویرانگر برای «بلفاست» که تا به حال با فیلم «گردن به گردن» تلقی میشد. قدرت سگ “برای جایزه برتر.
اگر ناراحتی وجود داشته باشد، احتمالاً از درام تنیس «شاه ریچارد» یا طنز تغییرات آب و هوایی «به بالا نگاه نکن» نشات میگیرد. هر دو فیلم در بخشهای کلیدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین تدوین امتیاز گرفتند و همچنین برای بهترین گروه در جوایز آتی انجمن بازیگران سینما رقابت میکنند. در فوریه 27. «قدرت سگ» علیرغم کسب نامزدی بازیگری فردی برای کامبربچ، دانست و اسمیت-مک فی، به طرز عجیبی در دسته برتر SAG نادیده گرفته شد.
«شاه ریچارد» با تکیه بر سر اسکار اضافی برای بازیگران ویل اسمیت، آنژانو الیس و آهنگ (زنده باش بیانسه) تقویت میشود، در حالی که «به بالا نگاه نکن» میتواند تبدیل به رایدهندگان «فیلم پیامی» شود که پشت سر میگذارند تا یک فیلم بسازند. بیانیه. اگر هر کدام جایزه بهترین بازیگران SAG را به دست آورد، «قدرت سگ» ممکن است همچنان رقابتی برای بالاترین جایزه اسکار داشته باشد.
اطلاعات اسکار:“ما درباره برونو صحبت نمی کنیم” یک نه است. 1 ضربه. چرا آهنگ «انکانتو» برای اسکار آماده نشده است؟
با بیرون رفتن لیدی گاگا، چه کسی بهترین بازیگر زن را می گیرد؟
در بزرگترین شوک روز سهشنبه، لیدی گاگا، ستاره «خانه گوچی»، با وجود اینکه تنها رقیب این رشته برای کسب نامزدی از گلدن گلوب، SAG، انتخاب منتقدان و جوایز فیلم آکادمی بریتانیا بود، برای بهترین بازیگر نقش اول زن رد شد. آیا رای دهندگان صرفاً با کمپین بیش از حد او ناامید شدند؟ آیا پاتریزیا رگیانی واقعی به همتای صفحه نمایش خود نفرین کرده است؟ یا سوگیری ستاره پاپ در بازی وجود داشت؟ (اگرچه شر و باربارا استرایسند برنده اسکار بازیگری شده اند، اما دیگرانی مانند مدونا و جنیفر لوپز به طرز معروفی مورد بی مهری قرار گرفتند.)
گاگا یک مجسمه طلایی در خانه دارد: او در سال 2019 اسکار بهترین آهنگ اورجینال را برای “ستاره ای متولد شده است” برد، که برای آن نامزد بهترین بازیگر زن نیز شد. اما حتی با وجود تمام صحبت های او در مورد آموزش فشرده و روش بازیگری برای “گوچی”، شاید برخی از اعضای آکادمی فضول تر هنوز کاملاً آماده پذیرش خواننده به عنوان یک “جدی” تجسم نباشند.
چند نفر از برندگان:وقتی او و نامزدش جسی پلمونز هر دو نامزد اسکار شدند، کریستن دانست «فریاد زد»
با رفتن گاگا، مسابقه بهترین بازیگر زن بار دیگر کاملاً باز به نظر می رسد. نیکول کیدمن برای ایفای نقش لوسیل بال در «ریکاردوس بودن» احساس امنیت میکند: او قبلاً برای این اجرا برنده جایزه گلوب شده بود، قبلاً چهار بار نامزد اسکار شده بود و آخرین بار در سال 2003 برای «ساعتها» برنده شد. اما جسیکا چستین که سه بار نامزد شده بود، علیرغم نقدهای بسیار زیادی برای خود فیلم، توانسته است در تمام فصل برای نوبت شکستهاش در «چشمان تامی فی» ادامه داشته باشد. در همین حال، اولیویا کولمن، برنده اخیر اسکار، احترام زیادی در صنعت دارد، همراه با توانایی او در به تصویر کشیدن یک شخصیت پیچیده در «دختر گمشده» – یکی از معدود نامزدهای بازیگری که ریشه در یک فیلم زندگی نامه ای ندارد.
در مورد کریستن استوارت (“اسپنسر”) و پنه لوپه کروز (“مادران موازی”) – که در اعلامیه روز سه شنبه علامت سوال بزرگی بودند – نامزدها برنده هستند.
“Drive My Car” دورهای خود را به شدت بالا می برد
بزرگترین داستان موفقیت نامزدهای 2022 بدون شک «ماشین من را برانید» است که با چهار جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی (ریوسوکه هاماگوچی)، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم بلند بینالمللی ساخته شد. داستان این فیلم در ژاپن امروزی اتفاق میافتد، یک بازیگر/کارگردان (هیدتوشی نیشیجیما) که با راننده رواقی خود (توکو میورا) ارتباط برقرار میکند و تمام قراردادهایی را که میتوان در نظر گرفتن هزینههای آکادمی معمولی در نظر گرفت، زیر پا میگذارد. درام زبانی که هم ملایم و هم آرام است، از یک توزیع کننده کوچک (جانوس فیلمز) با حداقل قدرت بازاریابی.
و با تنها 945000 دلار در باکس آفیس ایالات متحده تاکنون، “Drive My Car” در درجه اول بر نقدهای درخشان (98٪ مثبت در Rotten Tomatoes) و تبلیغات شفاهی قوی برای قدرت بخشیدن به آن در طول فصل جوایز تکیه کرده و چندین جایزه بهترین فیلم را دریافت کرده است. از گروه های مختلف منتقد عملکرد بیش از حد فیلم در اسکار تا حدی نشان دهنده افزایش روزافزون عضویت بین المللی در آکادمی است که در سال های اخیر به ترغیب «انگل» و «روما» به موفقیت های بزرگ کمک کرده است. انتظار داشته باشید که “Drive My Car” در ماه آینده به راحتی در بهترین رده فیلم بین المللی پیروز شود.
[ad_2]