6 روش برای اختراع مجدد المنت میله ای خود

این هیتر کاربرد زیادی در مصارف پزشکی دارد. یکی از قدیمی ترین عنصر های حرارتی کشف شده که امروزه هم مورد استفاده قرار می گیرد، از نوع سیلیکون کارباید بوده است و توسط مخترع آمریکایی در سال ۱۸۹۱ در حال سنتز کردن الماس به صورت اتفاقی کشف شد. المنت سیلیکون رابر به گونه ای طراحی میشود که تمامی رنج های دمایی (دمای پایین و بالا) و همچنین تمامی اشکال هندسی (منظم و غیر منظم) در سایز ها و ابعاد مختلف را پوشش می دهند.

هیتر مدار چاپی فویل ( Etched Foil ): ترک های فویل توسط کامپیوتر طراحی شده اند.به شکل یک مدار چاپی شیمیایی که سیلیکون در بین شیت های نازک برای دقت در عمل گرم کردن قرار می گیرد. این نوع هیتر برقی برای گرم کردن مایعات و گازها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی ها و مزیت های المنت های فلنج دار نسبت به سایرین در انتقال حرارت به مقدار بالاست که به همین علت آن را به صورت مستقیم درون مایعات قرار میدهند. تمرکز دمایی بالا در سطح کوچک و سرعت زیاد انتقال گرما از ویژگی های این نوع المنت گرمایی می باشند.

خرید المنت میله ای

دستگاه های گرمایشی که جنس المنت میله ای آن ها از اینکولوی است، برای گرم کردن مواد سوزاننده و چربی زدا به کار می روند. در شکل ها و سایز های گوناگونی تولید می شوند. کوره های صنعتی، مخازن ذخیره سازی، دیگ های بخار، کارخانجات تسویه آب، تولید بخار ، صنایع غذایی و… این نوع المنت های گرمایی دارای انعطاف پذیری بالا در تغییر شکل می باشند.در برابر خوردگی و رطوبت به دلیل استفاده از فایبرگلاس تقویت شده در ساختار آن مقاوم می باشند.این نوع هیتر در انواع مختلف ساخته می شود که کاربرد هر کدام متفاوت است. کاربرد: در صنایع گرمایش پلاستیک، آزمایشات تحقیقی تغییر شکل های گرمایی،صنایع چاپ، فیلم سازی مورد استفاده قرار می گیرد. از این نوع المنت بیشتر در صنایع شیشه و پلاستیک، مخازن سیالات، شوفاژ و رادیاتور، پمپهای بنزین و انواع بشکههای مخصوص استفاده میشود. کاربرد: تزریق پلاستیک، بسته بندی، ذوب و تزریق آلومینیم، تولید لوله های پلی اتیلن و تولید کاشی و … ساخت و تولید انواع المنت فشنگی و المنت حرارتی صفحه ای نیازمند تکنولوژی های پیشرفته می باشد.

در تولید کاشی، تولید سرامیک، ساخت مگنت ها و … بخش حرارتی این هیتر ها با استفاده از فلنج از اتصالات الکتریکی جدا می شود. جهت خرید این المنتمیله ای می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما در تماس باشید. این نوع از المنت ها از جنس مس یا استیل هستند که در انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود می باشند.در زمان خرید لوازم خانگی دارای هیتر به سازنده المنت آن نیز توجه کنید تا مجبور به خرید المنت در فواصل زمانی کوتاه نشوید. مزاياي فراوان اين المنتها باعث شده است كه علاوه بر لوازم خانگي، از آنها در مصارف صنعتي و كشاورزي نيز استفاده كنند. در ابتدا این لوازم حرارتی برقی تنها توسط ثروتمندان برای مشاغل سودآور استفاده می شد اما در طی رونق اقتصادی حاصل پس از جنگ جهانی دوم، لوازم برقی دارای المنت های حرارتی روانه بازار شدند و به طور چشمگیری در منازل مورد استفاده قرار گرفتند. اما کیفیت استثنائی و طول عمر زیاد این برند اروپایی ثابت کرده است که ارزش هزینه بیشتر را دارد. اما به دلیل اینکه اختراعش سیستم تهویه ای جهت خروج بخارات نداشت برای استفاده در منازل چندان ایمن نبود.

هوا و گاز طراحی و تولید می کنند.

این امر باعث می شود که استفاده از یک سیستم اکتساب دما مبتنی بر ترموکوپل حتی ساده تر اجرا شود. این سیستم با جریان الکتریکی کار می کند در واقع سیستم آن به گونه ایست که این امکان را دارد جریان الکتریکی را به گرمای قابل توجه و قابل تنظیمی تبدیل کند. که به صورت لایه ایی، عایق صاف یا انعطاف پذیر برای حفظ حرارت ساخته می شوند. بطور معمول خرید و فروش المنت گرمایی میله ای با ساختار ظاهری استاندارد و صاف انجام می شود. فروش المنت میله ای و المنت کمربندی و المنت میله ای و المنت فشنگی و فروش المنت کمربندی و شیلنگ حرارتی در صنایع حرارتی کریمی با بیش از 20 سال فعالیت. فروش انواع المنت حرارتی المنت سرامیکیترموهیتر ایفل عمدتا المنتهای میله ای را برای مجاورت یا تماس مستقیم با مایعات نظیر آب , روغن , انواع حلال , مواد مذاب , قیمت المنت میله ای هوا و گاز طراحی و تولید می کنند. کاربرد: در مواردی استفاده می شوند که در آنها گازها یا مایعات را در مقیاس وسیعی حرارت می دهند. ۲۱ سال بعد فردی آمریکایی نروژی اولین هیتر آب برقی را اختراع کرد که خیلی بهتر کار می کرد.

یک دهه بعد در سال ۱۹۰۵ آلبرت مارش ماده نیکروم (nichrome) که ترکیبی از نیکل و کروم می باشد را کشف کرد . چیزی که او در عوض به دست آورد ماده ای بسیار سخت و عالی برای کاربردهای دما بالا و نیمه هادی بود. همان طور که در ابتدا نیز گفته شد المنت فشنگی کاربردهای بسیار متنوعی از جمله استفاده در آزمایشگاه ها، ساخت انواع قالب ها، ساخت چسب و تفنگی و … از آنجایی که این رشته فیلامنت علاوه بر نور گرما هم تولید می کرد، افتخار ساخت اولین المنت حرارتی برقی از آن ادیسون شد. تولید کننده المنت هیتر با توجه به اینکه این هیترها در چه تجهیزاتی قرار است بکار گرفته شوند و یا برای چه منظور مورد استفاده قرار بگیرند انواع مختلفی از آن را تولید می کنند که هر کدام مخصوص یکسری استفاده ها هستند. این هیتر ها معمولاً در برابر خوردگی و دمای بسیار زیاد مقاوم هستند. یکی از مهم ترین عوامل، تحمل دما و فشار بسیار بالای المنت فشنگی است. این تجهیز به دلیل قابلیت اطمینان زیاد، ساده بودن مکانیزم عملکرد و مقرون به صرفه بودن محبوبترین سنسور دما است.

در این روش برای گرم کردن نمونه ابتدا ظرف شیشهای بالای صفحه هات پلیت قرار میگیرد، سپس با استفاده از ورق قلعی بخش بالای ظرف تا پایین سطح دستگاه پوشانده میشود به گونهای که علاوه بر ظرف بیشتر قسمتهای دستگاه نیز پوشانده شود. با توجه به این ویژگی، از این المنت ها در صنایع پتروشیمی و برای بالا بردن دمای میکسر داخل مخازن استفاده می شود. اگر همه چیز درست پیش برود و رادیاتور بخاری به خوبی داغ شود ، حال باید وسیله ای وجود داشته باشد که گرمای رادیاتور بخاری را به داخل اتاق خودرو هدایت کند.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما