[ad_1]
MSRP در جهان «تمت خردهفروشی پیشنهادی توسط خودروساز» آره. . . . . فروش خودرو در دیگر زمان خرید خودرو شاهد یک برچسب روی شیشه دودروها خواهند بود قیمت را نشان میدهند. در واقع ق وانون خاص برای نصب این برچسب روی شیشه خودروهای صفرکیلومتر وجود دارد.
بته نمایندگیها مجبورند که این قیمت را بپذیرند و در واقع به شرکت خم خودرو را همان MSRP میفروشند. گمانگونه که میشود این قیمت پیشنهادی است. رار اکثر موارد استفاده مم کمتری را نسبت به MSRP معمولاً این اتفاق در زمان معرفی خودروهای جدید که طرفداران زیادی دارند میدهند. جزییات نتیجهای از همهگیریها نیز باعث میشود نمایندگیها از فرصتهایی استفاده کنند و خودروهایی مانند کیا تلوراید و راو 4 را با قیمت بالاتری به فروش برند. حتی وضعیت برای خودروهایی مانند فورد برانکو نیز خوب نیست زیرا با قیمت بالاتری نسبت به MSRP به شروش میرسند.
MSRP یشونه یشن میشود؟
در ههمت توسط خودروسازان و با در نظر گرفتن قیمت پایه، هنههای تحویل و آپشنهای روی خودرو تخمین زده میشود. تمت پایه اولیه همان هزینههای خودرو بدون هزینههای یاد شده است. در نظر گرفتن تمامی این فاکتورها، پیشنهادی توسط خودروساز به دست میآید.
چه چیزهایی روی قیمت نهایی معامله دارند؟
MSRP نام قیمت برچسبی هم که میشود میشود احتمالاً بزرگترین فاکتور در قیمت نهایی یک دودرو برای خرید است. بته اما میتوانید با نمایندگی برای دریافت تخفیف بیشتر چانه بزنید. رمایندگیها همیشه میخواهند MSRP کامل را در نظر بگیرند، اما در شرایط عادی، نمایندگی قیمت پایینتر هم باشد.
هچیزمهچیز سراست به نظر میرسد، نه؟
درست است. تمت خردهفروشی پیشنهادی توسط خودروساز یکی از راحتترین مفاهیم در زمان بررسی خرید یک خودروی جدید است. این یک راه بسیار آسان برای مقایسه خودروهای یک کلاس است. RR وبسایتهای خودرو MS را ارائه میکند و بنابراین به راحتی میتوان قیمتها را با یکدیگر مقایسه کرد. رهی اوقات شما می توانید ببینید که دودروسازان از MSRP برای توصیف قیمت دودرو بدون آپشن هزیا هزینه های یک تحویل استفاده می شود.
اگر وضعیت صنعت خودرو عادی باشد شما می توانید یک خودرو را با قیمتی پایین تر از MSRP خریداری کنید اما اگر قطعات مختلف ادامه داشته باشید شاید خودرو را با چنین شرایطی خریداری کنید.
[ad_2]